JURA IMPRESSA C9 One Touch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA IMPRESSA C9 One Touch op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

meinco 06-10-2012
Geschreven voor: JURA IMPRESSA C9 One Touch

We hebben juni 2012 dit apparaat gekocht, na 5 weken was het apparaat al stuk omdat het geen melk meer aanzoog.

Apparaat opgestuurd voor reparatie, het terugslagventiel was stuk en vervangen. Duur van de reparatie: 5 weken

Na het gerapareerde apparaat ontvangen te hebben ging het na 2 weken weer stuk met dezelfde klacht en wordt het binnenkort weer opgehaald en gepepareerd. Het apparaat moet eerst 3 maal stuk gaan en gerepareerd worden alvorens het vervangen wordt door een nieuw apparaat of je geld terug krijgt, maar dat ter zijde.

Het apparaat bouwt veel te veel druk op waardoor het melkschuim ver boven het kopje uitsptetterd en dit in de energiebesparingsstand nog 2 keer zo hard gaat waardoor het hele apparaat on de melkspetters zit.

Ik lees weinig over deze klacht op reviews en zitten wij waarschijnlijk opgescheept met een "maandagmorgen" apparaat.

De cappucino is nooit op temperatuur en moeten we altijd bijwarmen in de magnetron, maar dat schijnt bij meerdere merken het geval te zijn.

V.w.b. de smaak van de koffie steekt dit apparaat met kop en schouders boven zijn concurrenten uit.